Jan 29, 2011

serious sedih



Dah jadi tak seronok dah nak bukak facebook. Salah aku ke? Weh, cakap lah kalau aku yang salah. Aku memang selalu tak perasan bila aku buat salah. Apa salah aku weh? Kata kata aku ke? Aku betol betol tak tahu. Status kau macam cakap pasal aku, tapi bila aku tanya, kau cakap tak. Sekarang kau langsung tak tegur aku. Aku tak tahu nak buat apa. Kalau dah tak nak kawan, cakap lah, dah benci aku, cakap terus. Biar aku pergi terus. Tak aku macam orang bodoh tertanya tanya sorang diri macam ni. Aku sedih weh. Dulu kau buat aku ketawa, gelak gelak semua, gurau tak ingat dunia. Sekarang kau buat aku menangis. Dah lama kot aku tak menangis. Dah lama kot aku HAPPY memanjang. Dah lama aku tak rasa tertekan macam ni.




entry ini di taip dengan penuh emosi dan sangat tertekan. Sila abaikan :(
.

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez